0 oy
269 göst.
Diğer kategorisinde (1,263 puan) tarafından
Kızlar kızıma pedifen ateş düşürücü verdim tatlı Kaşığında icinde azıcık kalmıştı nasıl bir dalgınlıkla kaşığı ağzıma koydum kalanıda ben icmiş oldum bebeğe bir zararı var mıdır

4 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bisiy olmaz korkma.    
(1,263 puan) tarafından
Ayy inşallah dünden beri kızımın o kadar ateşi var ki kafa kalmdı
-Reklam-
0 oy
tarafından
Sanmıyorum ya bebek şurubu zaten bi etkisi olduğunu düşünmüyorum kaç haftalik hamilesin 
(1,263 puan) tarafından
9 canım
tarafından
Küçükmüş baya ama az içmişsin zaten ağrı kesici parol kullanabiliyoruz yani bebek şurubu sonuçta bizim kullandığımız ağrı kesiciden daha masumdur  bi etksii olacağını sanmiyorum içini ferah tut
(1,263 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(3,158 puan) tarafından
Bir şey olmaz o kadarcık şeyden
(1,263 puan) tarafından
Ay ne bileyim kzıım akıl bırakmadı
0 oy
tarafından
O kadarcık tan bir şey olmaz canım merak etme 
(1,263 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 284 göst.
3 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Frtnzn (531 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,199 göst.
13 Mart 2024 Diğer kategorisinde Isteoylesine (375 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 425 göst.
0 oy
3 cevap 193 göst.
17 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Elif.m.05 (1,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...