Herkese merhaba, ben yeni nişanlandım. Görücü usulü ile oldu. Sorun şu ki ben ona güzel kelimeler söyleyemiyorum çok resmi bir ilişkimiz var sanki. O bana bazen diyor ama ben yapamıyorum zaten utangaç biriyim.
Alışırsın daha canım yeni tanıdığın için öyle oluyor sonra herşey olu verir
Geçer geçer o utangaçlık merak etme
Akışına bırak herşey olur
Ben 4 yildir evliyim iki bebem var öyle gun icinde yuzune karsi hala askim diyemiyom utaniyomama özel anlarda herseyide soyluyom o zaman utanmiyom degisikim
1,512,168 soru
24,665,829 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın