Mail gelmiş temmuzdan bu yana üyeyim ama doğru dürüst girmiyorum ufak bir tebessüm ettim çıktığına gelince paylaşırım kızlar =)) Herkes nasıl ne yapıyorsunuz ne alemdesiniz bakalım
bana cikmadi yaa
Kardeşim 1yildir uye bişi çıkmadı hala
Bana da çıktı ama kuutnicerigi güzel.diil
Bende agustosta uye olmuştum bugun mail geldi çıkmış cok sevindim icinde fazla bisey yok ama bunada sukur
1,512,234 soru
24,666,659 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın