Kızlar büyük oğlumun adı yavuz selim. 2. Bebegimde erkek ve isim konusunda çok kararsizim.sizce Oğuzhan ismi nasil geliyor kulağa?
Cok güzel canim kardeşimin ismi de Oğuzhan
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın