Arkadaşlar hastane çıkışını dün yıkadım ve sadece koca makinada üst takımı bu şekilde lekelenmiş ne yapsam çıkmadı bende aldığım diğer 5 li takımlardan biriyle battaniyesini takım yaptım sizce olmuşmu yoksa tekrar 10 lu bi takım daha mı alayım büssürü beşli 3 lğ takım zaten aldım alıpta ziyan etmek de istemiyorum ?
1,512,619 soru
24,671,357 cevap
367,277 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın