Valla ilkinde kesinin alası vardı sezaryen oldum ikinciyi de kesisiz dikişsiz normal doğurdum
Ikincisi bilmem ama benim bir kızım var kesisiz doğdu doktor sana başka çocuğun olursa çok yüksek ihtimal gene kesi atilmaz daha kolay bile olur dedi
1,512,568 soru
24,670,927 cevap
367,255 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın