0 oy
600 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Çınar bebek Çınar Bebek

Beşiğin var mı (Var Var)

Emziğin var mı (Var Var)

Priman var mı (Var Var)

Kremin var mı (Var Var) 

Ne duruyorsun ...! 

Artık doğsana artık doğsana..

Vay Vay artık doğsana ❤️❤️ 


:D deli bu koca ya 

8 Cevaplar

+4 oy
(9,700 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Şarkının devamı  artık uyusana artık uyusana vay vay ☺️☺️☺️☺️☺️
(5,109 puan) tarafından
Gazın varmı gazın varmı (yok yok)
Karnin tokmu karnın tokmu (tok tok)
Ne duruyorsuuun
Hadi uyusana hadi uysanaaa:)
(9,700 puan) tarafından
☺️☺️☺️☺️☺️
tarafından
Doğsada bi razıyız uykusuzluğa :)))
(5,109 puan) tarafından
Kiz öyle deme insan karnındaki bebek hareketlerini özlüyor:)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Doğmayan çocuğu ikna etmeye calisirkene "D hahahaha çok iyi
0 oy
(3,100 puan) tarafından
Ahhahaha çok iyi olmuş bacım:D 
tarafından
Aynen ya:)
0 oy
(187,462 puan) tarafından
artik dogsun ama☺
tarafından
Bencede biktim doğuramıyorum postu açmaktan
0 oy
tarafından
Ahajaha çok komik olmuş
0 oy
(7,094 puan) tarafından

Hahahha ay şarkı cok iyi olmus ama ya :D

Doguncada artik uyusana artik susssna yaparsınız sozleri:D


tarafından
Doğsun da onuda yazarız :D
0 oy
(16,494 puan) tarafından

Doğsun da görur şarkı yazmayı :D

tarafından
Doğsun artık banada yazık :(
0 oy
(32,622 puan) tarafından
:D çok güzel olmuş kıız
tarafından
Ayyy evet bende çok beğendim:D

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 484 göst.
21 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
54 cevap 1,528 göst.
12 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
19 cevap 1,508 göst.
0 oy
4 cevap 595 göst.
22 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,311 cevap

367,392 kullanıcı

...