0 oy
227 göst.
Diğer kategorisinde (1,300 puan) tarafından
Kızlar 32 günlük olduk sezeryan oldum ben agdaya gitsem sıkıntı olurmu
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
(940 puan) tarafından
Ben nedense dikişlerim açılacak korkusu var hala 10 aylık olduk :(
(1,300 puan) tarafından
Hadi ya
(940 puan) tarafından
Ben biraz korkağım belki ondan "(
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 708 göst.
21 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde Mihra (385 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 355 göst.
28 Nisan 2021 Aile & Aşk kategorisinde Sewinnn (558 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 412 göst.
0 oy
0 cevap 116 göst.

Kategoriler


1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...