0 oy
1,449 göst.
Diğer kategorisinde (662 puan) tarafından

image

image

image

image

image

kararsiz kaldm kizlar anneme alcam

33 Cevaplar

0 oy
(15,126 puan) tarafından
İlki çok güzel duruyor 
-Reklam-
0 oy
(33,511 puan) tarafından
Schaffer dan şaşma canım Karaca falan hikaye 
0 oy
(2,098 puan) tarafından
Karaca nin graniti güzel 
0 oy
(1,007 puan) tarafından
Canım Karaca'nın granit takımını eltim aldı çok ince ve hafif geldi bana benim takımlarım gülsan ve Schafer ben takimlarimdan çok memnunum ama gülsan in granitleri Schafer inkinden de iyi hem asciyim hemde ikisinin takımını kullanan biri olarak tavsiyem gülsan ne yanık yapışıyor ne dibini tutuyor ama alışkanlık olarak makineye atarken telliyorum ona rağmen 2 yıllık takimlarim ne çizildi ne ezildi ne de bir sıkıntı oldu ilk aldığım günkü gibiler emin olabilirsin
0 oy
(64,938 puan) tarafından
1 ve 4  canim
0 oy
(9,394 puan) tarafından

Schafer çok güzel <3

0 oy
tarafından
Çelik saplı olanı al canım ilk resimdekiler çünkü plastik kulplular yanıyor benmkiler hep çelik sap çkk memnunum tek sıkıntı ısınabiliyor
0 oy
(539 puan) tarafından
En iyisi çelik almak. Sadece pilav tenceresi granit olabilir 
0 oy
tarafından
Ilk olan cnm hem saplarida yanmaz
0 oy
(637 puan) tarafından
Sakın Schafer alma. Çöpe atarsın. Ya karaca ya Emsan. 
0 oy
tarafından
1 ve 2 yi beğendim ama boyutları çok küçük geliyor
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Schafer al           
0 oy
(273 puan) tarafından
Granitin ömürlük olduğunu düşünmüyorum çelik daha iyi bence schafer  daha iyi bence siyah olan 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 305 göst.
13 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Nane.Limon (13,632 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 234 göst.
0 oy
1 cevap 119 göst.
0 oy
7 cevap 552 göst.

Kategoriler


1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...