Ana yemek .
Bizde İftar olsa da olmasada çorba , iftarda ise çorba ve hurma
Ekmek)))...,..
Suuuuuuuuuu
Ana yemek çorba salata tatli
Ana yemek tabiki bide pide
Sofra bezi.....şaka şaka bizde de ana yemek corba tatli yapmam hep
1,512,701 soru
24,672,730 cevap
367,357 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın