0 oy
436 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

oğluma aldım da

5 Cevaplar

0 oy
tarafından

Güzel günlerde giysin paşa :)

tarafından
Saol cnm:)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yaaa link atar mısın çok güzeller 
tarafından
Lcw dan aldım kzuum
tarafından
Çok güzeller teşekkür ederim ben de bakcam
tarafından
Saol cnm ayakkabi sürekli tukeniyo takip etmen lazım ama diğerleri şuan var
0 oy
(5,822 puan) tarafından
Ayakkabıyı flodan mi aldın 
tarafından
Ne kadara aldın cnm orda da mavi vardı 60 tiydi
Bu ayakkabi 70 tl hakiki deri buda
(5,822 puan) tarafından
120 TL aldim canm
tarafından
Ana baya pahalı almışsın ya . Trendyolda da o civarlardaydı aynı ayakkabı ama burda uygun aldım neyse gule gule kullansın minnak kuzum
(5,822 puan) tarafından
Ortopedik hakiki deri aslında gayet normal canm sagolasin
tarafından
Rica ederim canım
0 oy
tarafından
Çok güzel canım güle güle giysin oğluşun
tarafından
Saol cnm;)
0 oy
tarafından
Çok güzelmş cnm güle güle giysn inşlh
tarafından
Saol cnm

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 330 göst.
4 Eylül 2022 Moda kategorisinde tugce kilic (22 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 295 göst.
18 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Duygudiyebiri (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 447 göst.
+2 oy
28 cevap 1,290 göst.
10 Eylül 2025 Diğer kategorisinde ASENA40 (32,622 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,231 cevap

367,383 kullanıcı

...