37. Haftadayım ayaklarımın şişliği beni mahvetti tansiyonum 11 /7 nasıl geçer bu şişlik ilk gebeliğim
Ayy benimde böyle şuan 37+4oldum ayak parmaklarım oynamıyor artık şişlikden uyuşuk gibi yatmayla yukseğe koymaklada geçmiyor (
1,512,340 soru
24,667,968 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın