Kılıfı boyadım nasıl olmuş?
Yaaani olmasa da olurmuş neden yaptın ki
Amator bir çalışma olmuş eğer ki büyük bı kabın içine su doldurup teker teker oje dokseydin ve ona şekil verseydin kurdanla ebruli gibi yani ustunede kılıfı köyüm suyun içine daldirsaydin hem daha şık hemde daha düzgün durabilirdi ama.yinede güzel olmus hevesini kirmayayim
Bizimle değilsin
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın