0 oy
350 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

image

sorum yukarda kizlar

6 Cevaplar

0 oy
(3,100 puan) tarafından
Dış gibi duruyor canim hafif çıkmış sanirsam
tarafından
evet banada oyle geldi salyasida kesildi 1 haftadir cnm
-Reklam-
0 oy
tarafından
evet canm patlatmış  masallah kuzuya 
tarafından
sagol canimm
0 oy
(2,018 puan) tarafından
Evettr haydi gozunuz aydin canimm patlamis bileee
(2,018 puan) tarafından
Normal tabi canim benim oglan 6 aylikken cikardi alt 2 disi. Yani her cocukta farklilik gösterir senin bebis de de cok normal
tarafından
arkadasiminki 10 ayluk hala tık yok da :)
(2,018 puan) tarafından
Olabilir kuzumm bazi bebisler gec cikarir  hepsi birbirinden farkli ve ozel tosbiklerin :)
tarafından
dogrudur canim :) cok zayifliyorlarmi dis cikartirken
(2,018 puan) tarafından
Ya bu da sanirim bebisden bebise degisiyor. Mesela bizde sadece huzursuzluk olmustu ve biz bunu disi patlatinca farkettik , ne ara cikti etti anlamadik bile istahida yerindeydi
0 oy
(1,355 puan) tarafından
Patlamiss dis cnm bikac gune cikar
tarafından
yanindakide gozukuyor sismis oda patlr heralde peşinden
(1,355 puan) tarafından
Zaten arka arkaya patliyor cnm hemen arkasindan digeri cikar
tarafından
evet oyle gorunuyor canim :)
0 oy
(1,737 puan) tarafından
Patlamis cnm saglikli disleri olsun oglum da 6 bucuk aylik ikinci geliyor
tarafından
ikinci sismis yaninda oda patlicak gibi duruyor cnm
(1,737 puan) tarafından
Ayni anda patlatacak dmkki cnm bizim ilki cikti uzamaya basladi  ikinci de yolda  agrisiz cikarsinlar inşallah :))
tarafından
amin canim insAllah benimki aksam ustu huysuzlanmaya basliyor taki uyuyana kadar :)
(1,737 puan) tarafından
Rabbim yardim etsin cnm bizimki de aksam basliyor dedigin gibi gunduz cok degil de zorluyor aksamlari
tarafından
evet valla insanin nefesi kesiliyor artik stresten o huysuzlandikca ben strese giriyorum cok
(1,737 puan) tarafından
Hic sorma simdide ek gida cnimi sikiyor ya tadimlar flan bitti karisik veriyorum ama boyle 4.5 kasik yiyo tamam acaba yetiyor mu az mi bilemedim disten mi acaba bilmiyorum veya normal alisma sürecinde oldugu icin ben evham yapiyorum heralde sizinki nasil
tarafından
canim 4 5 kasık cok iyi kucucuk mideleri var biz 1 tabak yiyoruz doyuyoruz
(1,737 puan) tarafından
Yuregime su serptin inanki bende diyorum  hic istemezse diye
tarafından
bend e yogurt veriyorum 4 tatli kaşığı hemen doyuyo corbada veriyorum ama 1 2 kere yaptim  korka korka veriyorum kabiz olur diye pekmez bebe biskuvisi alcam eczaneden bu ay onu denicem doktorlar ana besin anne sütü diyor 9 aya kadar canim ama kendin kadar yemesini bekleme 1 kase corba bile cok mesela 1 yasindaki cocuga midesi ne ki
(1,737 puan) tarafından
Cnm ben oglen sebze corbasi ya da tarhana corbasi veriyorum  ikindi vakti meyveli yogurt veriyorum  aksam bizim yemeklerden tadiyor az salcali az tuzlu yapiyorum o da heves ediyo çünkü  simdi yulaf unu bebek irmigi flan siparis edecegim onlarla meyveli muhallebi flan yapacağım 7.8 cay kasigi elmalı yogurt yedi normal o  zman korkma olmaz zeytinyagi kat yemeklerine olacagini hissedersen baktın katilasiyor o zman bal kabagi hurma ve gun kurusu puresi yap hemencecik sivilasiyor kaka
tarafından
tmm cnm deneyecegim kac aylik seninki
(1,737 puan) tarafından
6 bucuk canim 15 mayista 7.ayimiz doluyor
tarafından
benimki 7 aylik olcak 4 gun sonra cnm yogurt mayaliyorum surekli veriyorum bende
(1,737 puan) tarafından
Bende  yogurt yapiyorum cnm valla elimden geleni yapiyorum insallah iştahlı olurlar buyudukce
tarafından
insAllah canim cocuga bagli bisey o istah
(1,737 puan) tarafından
Oyle dogru dyorsn cnm
0 oy
(187,414 puan) tarafından
dis cikmis hayirli olsun
tarafından
saol canimmm

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,578 cevap

366,955 kullanıcı

...