Benim evimde 2+1 canım bizde klima alacağız. 18 lik düşünüyoruz bizde 12 lik var o bile soğutuyor ama eski çok fatura geliyor o yüzden inverter A+++ yada A++ klima alacağız.
1,512,230 soru
24,666,622 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın