Benim evimde 2+1 canım bizde klima alacağız. 18 lik düşünüyoruz bizde 12 lik var o bile soğutuyor ama eski çok fatura geliyor o yüzden inverter A+++ yada A++ klima alacağız.
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın