Valla 2 yillik eviliyim. Esim kendi anasinda ben kendi anamda gorunuyorum faturalarimiz kartlarimiz herseyimiz oralara gidiyor onlar getiriyor.
Eşinle birlikte gidip bu kişi benimle yaşıyor diye kaydı aldirmaniz lazım
1,512,451 soru
24,669,301 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın