0 oy
144 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (322 puan) tarafından
Kızlar yaklaşık 8 aydır ay içerisinde leke geliyor sürekli. Adet görsemde görmesem de ay içerisinde kafasına göre 1 gün 3 gün veya 5 gün leke geliyor. Yok oluyor mesela 1 hafta sonra yine leke geliyor belli bir günü süresi yok. Sağlık ocağı doktoru miyom veya kist vardır. Kadın doğuma git demişti ama gitmedim cumaya randevu aldım. Bu durumu yaşayan var mı? 

1 cevap

0 oy
(3,100 puan) tarafından
Canım biz ne desek yanlış olur doktora gozukmen daha doğru hiç öyle bir durum yasamadimda duymadimda bilemiycem 
(322 puan) tarafından
Teşekkürler canım yinede iyi geceler :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 147 göst.
0 oy
1 cevap 140 göst.
15 Ocak 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mutluu annee (1,284 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 147 göst.
30 Aralık 2025 Diğer kategorisinde elifylmz55 (36 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...