0 oy
238 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (5,570 puan) tarafından
Aranızda bu iğnelerden vurulan var mı? Oğlumu emziriyorum.  10 gün sonra 10 aylık olacak vurabilirim artık.  Sağlık Ocağında yokmuş eczaneden mi alayım? Yan etkileri ne ? Hangi iğneyi önerirsiniz ? 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hiç güvenlir değil iğne hormonlarını bozar 
(5,570 puan) tarafından
Yaa diyosun
tarafından
Evet onunla hamile kalan süre kadın var esin korunsun canım yada spiral taktir sonra geri çekilme yapın
(5,570 puan) tarafından
Anladım canım saol fikrin için
-Reklam-
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bı yıl boyunca vuruldum 1 yıldır adet olmuyorum 
(7 puan) tarafından
Doktor bana rahim duvarı inceltmiş dedi doğum kontröl hapı verdi adet olunca gel hormonlara bakalım dedi inşallah olurum sizde dua edin bana
(49,836 puan) tarafından
Adet için kadın doğum hap yaziyo bı deseydin
(7 puan) tarafından
Gittim yasmin verdi şimdi onu kullanıyorum bitince inşallah olurum
(49,836 puan) tarafından
O doğum kontrol hapı canım
(7 puan) tarafından
Evet biliyorum
0 oy
tarafından
O iğneler hormonları bozuyor Bence başka bir yolla korunmayı deneyin

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 96 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Masalimmm (568 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 246 göst.
11 Nisan 2026 Diğer kategorisinde BETIGUL (10,754 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 205 göst.
28 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Funda6363 (1,096 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 139 göst.
10 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde ebrumhc (3 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,653 soru

24,671,861 cevap

367,297 kullanıcı

...