0 oy
183 göst.
Diğer kategorisinde (183 puan) tarafından
38 haftalık hamileyim 2 gündür karnımda acayip sancı var dogum sancısı sandım hastaneye gittim sancı falan çıkmadı eve gelince fark ettim ki gaz sancısı 2 gündür agrıdan uyuyamıyorum kızlar ne olur bir çözüm söyleyin

3 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Sade maden suyu.  Cnm bire bir.  Kabızlık ta varsa akşamdan suya 3.4 tane kayısı koy.  Sabah aç karnına. Suyunu iç kayısıları ye çok rahatlatıyor.  

-Reklam-
0 oy
(2,929 puan) tarafından
Kuru kayisi ye kuzum ac karna uc tane ustune ilik su ic.Yiyebiliyorsan aci tursu ye birde.bende uyuyamiyorumm 34+3 um daha bi gram uyumadim bu saat oldu yatamiyorumm nefes alamiyorum sanki yatinca :((((( rabbim. Yardim etsin bixlere yaa
0 oy
(9,394 puan) tarafından
Yemeklerine bolca kimyon kat

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 92 göst.
21 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Humaninannesi (1,118 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 204 göst.
5 Mayıs 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde gelbebegim (2,352 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 119 göst.
30 Mart 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde haticekurt (164 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 272 göst.

Kategoriler


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...