0 oy
222 göst.
Diğer kategorisinde (274 puan) tarafından
Diyet yapanlar genelde yiyor ya galeta çubukları tam buğday unundan yapılıyor şeker falan da yok içinde oyalanması için eline versem olur mu 10 aylık bu arada

4 Cevaplar

0 oy
(3,818 puan) tarafından
Ben veriyorum 9 aydan beri çok sık olmasa da hem diş kaşıyor hem oyalanıyor 
(274 puan) tarafından
Bende verdim şimdi yarısını yedi bile:D
-Reklam-
0 oy
(16,099 puan) tarafından
Benimki 8aylik susamli susamsiz cubuklar satiliyo firinda. Onlardan aliyorum ozellikle bebek arabasinda durmak istemediginde veriyorum eline. Koparip yumusatip yutuyo. Ama bebegini sen daha iyi bilirsin katı gida ile arasi nasil
(274 puan) tarafından
Seviyor yiyor bugün verdim oyalandi onunla yedi yarısını
0 oy
(2,321 puan) tarafından
Yok bişey olmaz  :)
(274 puan) tarafından
Tamam canim sagol :)
0 oy
(926 puan) tarafından
Valla benim kızım bayiliyordu ona sağlıklı da tam buğday unlu hastaneye filan gidince yada işim olunca veriyordum eline kemiriyordu çok seviyordu
(274 puan) tarafından
Aymem bende verdim bugun oyaladı biraz hem

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 449 göst.
25 Ağustos 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Prensesinannesii1 (638 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 295 göst.
27 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,935 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 135 göst.
24 Nisan 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 207 göst.
24 Nisan 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,177 cevap

367,322 kullanıcı

...