Benim temizlik bitttiiiiğğ 1 hafta sürdü ama napam eşim beyden Allah razı olsun o olmassa yapamazdim çok mutluyum panda gibi yuvarlaniyormmm darısı başına bacım kolay gelsin
Vala bnde camlari sildim anasını sataym butun camlar sanki bizim ewde heryeer cam bacı))bittim yaa belim ağrıyor hamile olmazsam bişey değilde hamileyken maviss durum)
1,512,774 soru
24,673,543 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın