GÜNAYDIN MUTLU HUZURLU BEREKETLİ SAĞLIKLI GÜNLER HANIMLAR. GUNE BİRAZ GERGİNLİK İLE BAŞLADIK EŞİM ALTTA ÇALIŞANLAR LA KAVGA ETTİ AMA SONU GUZEL OLDU BALKONUMA KAVUŞTUM. KAHVALTILAR YAPİLDİMİ.
Afiyet olsun Büşüm
Ben kocayı işe yolladim bugün oğlanla yalnızım bakalım hayırlısı su içmeme müsade edecek mi
Günaydın canım bayramınız mübarek olsun
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın