Altlı üstlü oturmuyorum otursaydim arada bir giderdim ben soğuk biriyim birazda rahattıma düşkünüm o yüzden çok gitmezdim gerci 2 sokak var aramızda arada eşim isterse gidiyorum
Aramız 4 saat ama altlı üstlü yada yakın olsaydım her sabah gider Yıldız mommm kahvaltıda bize ne yaptın cikiletelar hangi dolapta derdim
1,512,519 soru
24,670,265 cevap
367,213 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın