0 oy
244 göst.
Diğer kategorisinde (436 puan) tarafından
Kızlar ben levent Kandemir e daha önceden gidiyordum çok hasta aynı anda alıyordu bekliyorduk falan şuan korona var ya nasıl bu sene sadece telefonla alanlara mi bakıyor içerde kaç kişi oluyor tek tek mi alıyor acaba

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 897 göst.
0 oy
2 cevap 400 göst.
6 Mart 2022 Aile & Aşk kategorisinde Evramm (469 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 406 göst.
0 oy
4 cevap 298 göst.
25 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,423 soru

24,668,891 cevap

367,152 kullanıcı

...