Kızlar geçen hafta post açmıştım babamın evine gidicem diye bugün babm aramış pedri beni göndermesi için kayınpederim kızın geliyorsa gönderirim ama torunumu göndermem demiş. Ben torunum olmadan yapamam VS vs kafayı yiycem yaa sanki benim çocuğum değil yaa Eşime anlattım kavga ettik neymiş ben kimseyle anlaşamıyormuşum. Sürekli ben kavga çıkartıyor muşum ne yapıcam bilmiyorum artık eşim zaten hiç konuşmaz ailene cevap bile vermez kızlar ne yapıcam ben
1,512,335 soru
24,667,925 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın