0 oy
177 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (375 puan) tarafından
Iyi akşamlar. 12 gün önce sezaryen oldum..kilolu hamile kaldım üstüne de kilo alınca haliyle biraz göbek var. Korse takıyorum her gün. Günde min 3 saat max 10 saat takmaya çalışıyorum. Ama 10 saat korseyle gezmek zararlı mi olur acaba? Siz kaç saat takıyordunuz? 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Valla dayanabiliyorsan tak ben takamadim kaldi gobek
(375 puan) tarafından
Valla esimi buldukça taktiriyorum:) o iyi geriyor çünkü:) ama acaba uzun süre takmak zararlı mi emin olamadım. Dr korse tak dedi ama şu kadar saat tak falan demedi. Sadce ameliyat yerini kapatmasın ona dikkat et dedi.
tarafından
Yaranı germiyorsa sorun olmaz takabilmen guzel birsey
-Reklam-
0 oy
(3,945 puan) tarafından
Ben 8 saat takiyordum sonra kafama estikçe taktim. 8 saat öneriyorlar fazlasini önermiyorlar 
(375 puan) tarafından
Anladım. Teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 475 göst.
12 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Esraalya (1,170 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 88 göst.
25 Mart 2026 Diğer kategorisinde Sevgi_kelebegi (371 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 230 göst.
0 oy
2 cevap 155 göst.
23 Ocak 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Tokyo (254 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...