0 oy
1,606 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (14 puan) tarafından

MERHABALAR.

 BEN 9 AYLIK EVLİYİM. EŞİMLE ÇOK HUZURLU BİR EVLİLİĞİM VAR ŞU AN ALLAH BOZMASIN. IKIMIZ DE ŞU AN ÇOCUK İSTEMİYORUZ AMA ADETİM DE GECİKME VAR 2 GÜNDÜR. KORKUDAN GEBELİK TESTİ ALAMIYORUM POZİTİF ÇIKACAK DİYE. ACABA ÇOK MU TEPKİ VERİYORUM??





ASLINDA ŞU AN YAPILAN YORUMLAR O KADAR GÜZEL Kİ. ANNE OLMAK İSTİYOR İNSAN. BEN DE KORKUMU YENDİM GİBİ. HEPINİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ Kİ VARSINIZ. YARDIMCI OLDUĞUNUZ  İÇİN, BANA DESTEK OLDUĞUNUZ İÇİN. ANNE OLMAK ISTIYORUM RESMEN.

22 Cevaplar

0 oy
(1,780 puan) tarafından
Herkesin her an çocuk doğurmaya psikolojisi müsait olmayabilir. Şuan hazır değil demek ki. Neden linçlediniz kadını bazı insanları anlamak mümkün değil
-Reklam-
0 oy
(79 puan) tarafından
Anne olana kadar boşa yaşamışım 20 yaşında anne oldum şuan 22 yaşındayım keşke 18 de anne olsaydım kızıma hep geç kalmış hissediyorum onsuz geçen hayatı hayatımdan saymıyorum

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 777 göst.
23 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Eslem 01 (902 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,012 göst.
10 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 531 göst.
22 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Susam (4,436 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,023 göst.
21 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Hacerhale (334 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...