Göbeğinde cıktı 2 haftadır var ilk olarak pişik gibiydi kilosuda var ben sıcakdan sandım snra istemsiz kaşıyodu böyle kaldı bepanthol kullandim ama faydası olmadı başına gelen varmı teşekkürlr ..
1,512,523 soru
24,670,336 cevap
367,216 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın