Göbeğinde cıktı 2 haftadır var ilk olarak pişik gibiydi kilosuda var ben sıcakdan sandım snra istemsiz kaşıyodu böyle kaldı bepanthol kullandim ama faydası olmadı başına gelen varmı teşekkürlr ..
1,512,519 soru
24,670,265 cevap
367,213 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın