Kızlar demiştim ya boya aldım açıcı da aldı 6 aydır saçım boyanmış zaten kendi saçım.kahverengi koyu boyadan bu resimde
Özür, bu belge tipi kabul edilmiyor.
1,512,421 soru
24,668,879 cevap
367,151 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın