Tunik 139 ama çok beğendim sizce pahali mi? Değermi saten kumaş taba rengi ni beğendim.
bu elbisede hamileyim acaba kötü dururmu kullanan varmı bu tip hamile iken?
Hiç güzel değiller beğenmedim ben bayramda bundan almıştım lastikli bak hamile isen iyi gider
Elbise güzelmiş canım
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın