LEKELENMEM vardı adet oldum sandım ama korunmadigimiz için test yaptım pozitfi çıktı cuma kan vermistim 3.49 çıkmıştı idrar da negatifti ama bugün erken gebelik testi alıp yaptım böyle cikti
Gözün aydın canım çizgi var kan ver tekrar bakalım
1,512,468 soru
24,669,514 cevap
367,180 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın