LEKELENMEM vardı adet oldum sandım ama korunmadigimiz için test yaptım pozitfi çıktı cuma kan vermistim 3.49 çıkmıştı idrar da negatifti ama bugün erken gebelik testi alıp yaptım böyle cikti
Gözün aydın canım çizgi var kan ver tekrar bakalım
1,512,473 soru
24,669,587 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın