Kızlar eşimle oturduk çay içiyoruz . Krem karamel ve kurabiye yaptım film açıp izlicez .sizler napiyosunuz
afiyet olsun ben de yeni bitirdim çayımı müge anlı izliyorum
Küçüğün uyumasını bekliyorum karanlıkta kapısında
Onun yerine en son çektiğim anlığı ataym bikaç saat önce ☺️☺️
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın