0 oy
201 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (41 puan) tarafından

2 aylık aşı olduk geçen hafta perşembe o zaman dan beri bebegim krize girer gibi ağlıyor bugün yine ağladı susturamadim fitil koyunca sustu neden acaba mememde şuan emiyo gözleri kapali memeyi çekince yine agliyo

1 cevap

0 oy
(6,997 puan) tarafından
Gazi olabilir ya da atak haftasi olabilir.Bebeginize de cok zorda kalmadikca fitil kullanmayin
(41 puan) tarafından
Gözünden yaşlar aktı bebegimin mecbur kaldık
(6,997 puan) tarafından
Atak haftasina bakin atak haftasi degilse gazi vardir.Bunun icin de her gun ayni saatler de gaz damlasi kullanmaniz gerekiyor
(41 puan) tarafından
Kullanıyorum. Gazi yok ciikarmisti. Oyun halısı da oynarken birden bire ağlamaya başladı ama öyle böyle değil her yolu denedim fayda etmiyor susmuyo ve bu 2. Ay asisindan sonra başladı ondan önce yoktuki
(6,997 puan) tarafından
2.ay asisiyla alakasi yok durumun.Gazini cikarmasi gazi olmadigi anlamina gelmiyor.Bagirsaklarda bir gaz sıkışması varsa sanci ceker ayriyeten atak haftasiysa da bu aglamalar normal
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 356 göst.
5 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Deniz. 01 (2,246 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 859 göst.
20 Nisan 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 348 göst.
10 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Yasmengungor (2,504 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 191 göst.

Kategoriler


1,512,704 soru

24,672,791 cevap

367,359 kullanıcı

...