0 oy
257 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (834 puan) tarafından
1 yaşına az kaldı uyusun diye bekliyorum oyun oynuyor 12 gibi iyi uyuyor bu sefer uykuda ağlıyor gibi yapıyor bi kalkıyor bi yatıyor anlamıyorum 3 gecedir böyle bütün gün zaten sürekli ilgileniyorum kendimi unuttum bu aralar niye böyle dişi desem gündüz ağrı yok gece mızmız hep ateşte yok anlamıyorum ,:((

3 Cevaplar

0 oy
(58 puan) tarafından
Bizimde  13 gün kaldı yaşına 1 haftadır öyle diş gelito bizde alt yanlar biri baya patlamak üzerede diğeri devam tetagil başladım 2 gündür çok şükür uyuyor sizde bi bakın belki diştir
(58 puan) tarafından
Bu arada çoğunlukla diş ağrısı gece olurmuş gündüz pek etkilenmezmiş
(834 puan) tarafından
Belli değil ki kabarmada yok anlamadım
-Reklam-
0 oy
(8,381 puan) tarafından
Benimde öyle dusten suphe ediyorum ayes vs yok ama tada gaz...
(834 puan) tarafından
Aynen belki yer yapacak onun ağrısı olabilir ama kabarma yok daha
(8,381 puan) tarafından
Benimkinde de yok sanirim gostermiyo ki kabarma icin dikkatli bakmam gerek ki goreyim
(834 puan) tarafından
Olmasada ağrı oluyor illaki sonradan kendini belli eder diş
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Hep 1 yaşa gelince mi çıkar bu dişler anlamadım bizimde öyle çıkıyor :(

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 553 göst.
7 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Mevah (2,603 puan) tarafından soruldu
0 oy
37 cevap 1,645 göst.
0 oy
2 cevap 392 göst.
7 Şubat 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 253 göst.
19 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Papatya000 (315 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...