Ahhh nowww .
Evde değilim olsam atardım
Valla doğruya doğru şuan düzenli değil düzenli olanlar resim atsada gaza gelip bende düzenlesem
Hemen sileceğim.
Sildim gittiii
Dur atayım kıyafetim az oyüzden dağınık olmuyo
Biraz dolapta savaş çikmıs gibi atmayim en iyisi
Oğlum uyansin atıcam kız kimse atmamis
1,512,182 soru
24,666,006 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın