Bak tablo ekledim canım
Cannoş 2 saatte bir besle 30 cc yeterli bu arada gazı olduğu için ağlıyo aslında mama istediği için dedil doktora götürdüm ben ilk oğlum da oda bana 2 saatte bir vereceksin gazı olduğu zaman öyle yapar dedi cidden de öyleydi
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın