0 oy
234 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,038 puan) tarafından
23 nisanda Korona olmustum 15 gun sonra tekrar test yaptırdım  pozitif cıktı doktora gttım ölü hücre  onlar 3 aya da negatıfe done bılır 6 aya da dedı. Ama ara ara bas agrısı kas agrısı kulak agrısı oluyor gecıyor 10 gun sonra tekrar baslıyor agrılarım. Bu durumu yasayan var mı Korona atlattıktan sonra agrılarınız gectı mı ne kadar sure sonra vucut tan bu agrılar atılıyor. 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım benim tam 4 ay boyunca ishalim geçmedi uzmanlarda 6 ay sürebilir diyor 
(1,038 puan) tarafından
Ya bazen gecıyor sonra tekrar baslıyor her basladıgımdan acaba yıne mı Korona oldum diye dusunuyorum etkileri devam ediyor ozman
-Reklam-
0 oy
tarafından
Anneannemgil 3 ayda anca atlattı kuzum
0 oy
(35 puan) tarafından
Bende burun ağrısı olmuştu koronadan bide koku almıyodum anca 4 ay sonra geçti canım etkileri biraz uzun sürüyor 
(1,038 puan) tarafından
Ara ara gecıo sonra tekrar baslıo bazen diyorum tekrar mı oldum

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 630 göst.
0 oy
4 cevap 316 göst.
23 Temmuz 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Selma1632 (115 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 373 göst.
11 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde 12345ebe (1,329 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 142 göst.
2 Nisan 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birkoalaannesi (695 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...