Bende bundan düşünüyorum benziyorlar elbiseyle veya kotla güzel duracağını düşünüyorum
HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM AMA
KOCAMI ALDATIYORUM DIYENI BU KADAR LINCLEMEZDINIZ TESEKKURLER ")
GOZUMDE ÇOK KÜÇÜLDÜ AYAKKABI:)
canm bu ayakkabiyi 60 70 yaşında olursam giymeyi düşünürüm
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın