0 oy
548 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (351 puan) tarafından
Şimdi benim kardesimin bir kızı var 7 yaşında.Kendisini de beni çok sever teyze diye.Benim bebegim de 1,5 yaşında.Benim bebegim dogana kadar ben hep onun kızıyla ilgilendim.Oyuncaklar aldım, gezdirdim, baktım.Sonra bebegim dogdu, kardeşimle normal konuşuyoruz, arada bebeğimin fotoğraflarını,  videolarını atıyorum.Bana hiç cevap vermiyor, bisey demiyor.O da bana kızının fotoğraf, videolarını atardi arada, ayni sekilde.Ben hep cevap verirdim, ya gülücük, kalp vs. .gibi.Zaten uzakta yaşıyoruz.. Farklı şehirlerde.Kizi beni arar ,işim olsa bile yarim saat konuşurdum filan..Hatta bebegim olduğu halde.Bu yüzden eşimden fırça bile yemisligim var.Neyse ..Ben bir gün doldum taştım, sinirlendim iyice. .Ne biçim insansın, insan bi mesajıma cevap verir.Bu senin yeğenin, küçücük bebek falan filan saydım da saydım.. Ama bir değil, iki değil yaptığı.. Isım vardı demiş anneme..Ama bizim işimiz yok muydu acaba...1 sn.almaz bir imoji bile olabilir cevap ..Beni arama dedim.6 aydır bu sebeple konuşmuyoruz.Simdi annem ısrar ediyor barışın diye.O anneme gelecek, siz de gelin diyor annem.Ama eşim getirmez zaten.Esim gelirse kendi gelsin bizim evimize diyor.Ben de çok sinirliyim bu tavırlarına hala.Haksiz mıyım.O da aramıyor, arama dedim diye.Benim de halâ için soğumadı.Cunku çok sabrettim.icime attim.en son patladım.Hakkaten de yedi kat ele atsam fotoğrafları cevap geliyo, kardesim böyle yapiyo..Hadi bi kere işin vardı, iki kere işin vardı, hep mi vardı.. Anlamadım gitti yani derdi ne..Zaten ben hamile kalınca ağzından şöyle bisey kaçırdı, annem ve babama karşı bizim kızın pabucu dama atılacak filan dedi..Cok saçma değil mi..Kafayi yiyecem.. 6 aydır konuşmuyoruz.Kendi kızı da teyzesinden oldu..Benim cocugum da teyzesini hiç tanıyamadı bile.

10 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kıskançlık yapmış sanırım. Keske o da biraz senin bebeğinle ilgilenseymiş. İnsan yakınlarından bekliyo tabi ilgi alaka bebegi için güzel bi söz. Umarım hatasını anlar ve özür diler
(351 puan) tarafından
Insallah..cunku hâlâ düşünüp sınır olan benim sanırım.Ben normal bir diyalog istiyorum..Ama bi taraftan da beni kale almayan bir insana aman mesajıma cevap ver ,aman güzel siz soyle diye yalvarmak bence çok komik.Hickimseye yapmam.Soz konusu kardesim.olunca deliriyorum.Baskasi yapsa siler atarım zaten.
tarafından
Kardeşlerin arasinın bozuk olmasi cok üzücü bişey ya çünkü anne babadan kalan miras onlar.. Kardes olunca silip atamazsın da inş her sey düzelir canım sıkma canını bebeğinle ilgilen
tarafından
Aslında annenin biraz da arayi bulmasi lazim. Ablanla konusup hatalı oldugunu anlatsa ablan da belki kendine gelir hatasını anlar
-Reklam-
0 oy
(934 puan) tarafından
Çok tuaf biriymş ablan bn olsam bnde konşmam ama eşini bu konuya dahil etmen senin hatan asla benim kardeslerimle arama giremz benm eşim bnde onlarn arasına girmem 

Yinede ölümlü dünya sen bilirsn
(351 puan) tarafından
Eşimi dahil etmedim aslında.. Bu kavgadan haberi bile yoktu..Sonradan anlattım böyle böyle oldu diye..Ama o da görüyor yani tavırları.. Sorun eşim değil de halâ çok sinirliyim bu olanlara..Ben de galiba pek görüşmek istemiyorum artık.. Çünkü çok sabreden biriyim..Bu hale gelene kadar hep içime attım.. Daha önce de bu tarz hareketler yapiyordu.Bi de ben karşılık beklemeden yaparım yani..Bekledigim karşılıksa da bilmiyorum artık.. Ben de bir güzel soz istedim yani o kadarcikti..Olay bu bu kadar büyüdü..
0 oy
tarafından
Kardes kardese nasi boyle yapar anlamiyorum. Ben yegenime canimi veririm. Neden boyle yaptiki onceden de can ciger miydiniz yoksa bebek mevzusunda mi oldu 
(351 puan) tarafından
Ben de yeğenime canımı veririm.. Önceden de bazen ufak tartisirtigimiz olurdu..Ama ben bu konuya çok içerledim.Cunku ben katiyen böyle davranmadım yeğenime.
tarafından
Ya barışsan bile onun senim çocuğunu sevmediğini hep bileceksin içinden o yuzden bilemedim.
0 oy
tarafından
Kıskanmış baya canım ayrica sen yigenine herşey alıyormuşsun ee artik çocugun oldu mecburen alamayacaksın eskisi gibi bununda baya etkisi vardir. Yaptıgı cocukcaa valla
(351 puan) tarafından
Olabilir...Öyle  bile olsa beni ve çocuğumu bu kadar niye hiçe saydı durup dururken anlamıyorum.. Yemin ederim ben yarim saat saçma sapan gönülleri olsun diye telefonda konuştuğumu bilirim.. Sırf hatir için.. Yeğenim kırılmasın diye...Ben bunu mu hakediyorum şimdi..
0 oy
tarafından
Haklısın ben ne yaptıysam yeğenime aynısını kendi cocuguma da beklerim ayıp etmiş ablan.
(351 puan) tarafından
Yaaa hiç sorma, sinir oldum kaldım..
0 oy
(3,620 puan) tarafından
Kardeisnle olan.problemlerimi esine anlatma derim.gun glir devran doner  yuzune vurur.
(351 puan) tarafından
Sen de haklisin...O konunun ayrı bi tarafı...Kardesim ayrı bi tarafı.. Ben de istemiyorum boyle olsun..Zaten kafama bi ben takıyorum herhalde.. Annem de barışın barışın diyor..Baska bi konu olsa neyse.. çocuğum benim en değerli varlığım.. Ona nasıl böyle terbiyesizce davranır anlamıyorum.Ben kesinlikle bunu haketmedim.Hatta onun çocuğu varken ben evli bile değildim neler yaptım neler...
(3,620 puan) tarafından
Haklisn o konuda dyecek birseyim yok.ama aklind blunsun canm ailenle ilgili hicbir acigini verme.onlar vermez cnku.bilselerde laf ettrmeZler.sende oyle yap.bak sen gtmek istesen smdi esin o gelsin dyor.gerek yok yani senn kardesin o.bugn kusersin yarin barisrsin et tirnaktan ayrilmaz cok buyuk birsey olmazsa tabiki
(351 puan) tarafından
Haklisiniz..Tesekkurler...Ah ben ister miydim böyle olsun..Hala üzülüyorum..
(3,620 puan) tarafından
Guzelce konus canm ablanla.uzulme hersey olacagina varir.sen knus guzelce o hala hareketlerinde israr ederse ozmN sen cizersin yolunu
0 oy
(4,625 puan) tarafından
6 ay geçmiş.  Kardessiniz canım siz barışın artık.  Bu kadar konuşmamak olmaz :( 
(351 puan) tarafından
Ben barışacam da özür bekliyorum...Ya kimseyi zorlayamiyosun işte.. Söyle davran, böyle davran diye..Bence saçma ama kardeşimsin sen ya, el yapsa hiç takmam..O da gurur yapıyor arama dedim diye..Sacma sapan şeyler.
0 oy
tarafından
Yaaa çok saçma ama resmen kıskançlık bu
(351 puan) tarafından
Ah ahh...Valla gel de sinirlenme...Oysa ben birlikte oynasınlar, tanışsınlar, kaynaşsınlar istiyorum artık.. Yeğenim oynar, sever de..Kardesime diyecek söz bulamıyorum.. Içimden birşeyler koptu gerçekten.. Çünkü önce sabrettim, bu tavrı görmezden geldim...Belki bu sefer yapmaz umuduyla tekrar iletişim kurdum..Ama o aralar içimden kızıyormuşum meğer.En son böyle oldu..
0 oy
(969 puan) tarafından
Valla icinde sevgi yoksa zorlayamassin yegenim ilk torun bende 1 ay sonra dogurcam aralarinda 1 yas bile olmayacak kendi bebegime bsey alirken vicdan yapip yegenime bile aliyorum hala ki anne babasindan daha cok sey almisimdir bana cok duskun simdi bebegm olunca akli erermi kiskanirmi dusunup uzuluyorum
(351 puan) tarafından
Evet, başkası olsa yüzüne bile bakmam zaten.Zorlamam da banane..Siler atarım.. Kardeşim olunca deliriyorum..Bana da komik geliyo lütfen beni sev, çocuğumu sev, mesajıma cevap ver..Koskoca insaniz...Yaptigina çok kızdım.. Ta buralara dert yanıyorum valla sinirden...
(969 puan) tarafından
Haklisin ama kardesinin bazi duygulari daha baskin gelmis
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Senin bebeği kıskanmış sanki canım

(351 puan) tarafından
Bilmiyorum ki..Kiskanmasi için sebep de yok ama işte...Hic hoşlanmadığım bir durum oldu..Ben de cocugumun teyzesini tanımasını, sevmesini istiyorum..Bi tane yeğeni var sonuçta..  Teyzesi hiç oralı değil...Ilginc işte...Kardesin de olsa olmayınca olmuyo.. Bazı kardeşler var can ciğer,  ben de o ilişkileri kıskanıyorum valla...

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 785 göst.
20 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Humanin annesi (127 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 816 göst.
29 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Huniliprenses (16,378 puan) tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 1,579 göst.
28 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Gul karaaa (852 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 656 göst.
6 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,812 soru

24,674,101 cevap

367,434 kullanıcı

...