Tamam illaki bayanın kenarda köşede birşeyleri olması lazım benim yok ayrı bir şey ama yorumlarda ben çalıştım ettim demişsin. Neden senin kazandığın seninde eşinin kazandığı ikinizin. Eşin bu şekilde yapsa hoşuna gider mi. Merak ettim. Neden dünyayı ben yarattım havalarında siniz sonuçta oda eşiniz. Hayat arkadaşınız. Aynı evi hayatı paylasiyorsunuz.
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın