0 oy
420 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde tarafından
Sezeryan sonrası karnım inmiyor bir ay oldu ne yapmalıyım dikislerim ağrıyor en ufak bir harekette hicbir kıyafetim olmuyor ne yapabilirim 

3 Cevaplar

0 oy
(6,997 puan) tarafından
Daha 1ay olmus o gobek zamanla iner ve genel mi oldunuz bilmiyorum ama genel anestezi de agri uzun surer cogu kiside.Yememize dikkat edin sut yemek sut yapmadigi icin saglikli beslenin yoksa kilo alirsiniz daha fazla
-Reklam-
0 oy
tarafından
Gobeginde olsa varisinde olsa yirtiginda olsa ben dunyanin en guzel annesiyim diyceksin cok kiziyorum size bak bu yuzden toplayin la kendinizi vallaha dayakliksiniz he 
tarafından
Çöktüm bacım gözlerimin altı uykusuzluktan çöktü sürekli ağrım oluyor ve artık ağrıdan kendimi çok kötü hissediyorum en ufak bir şeyde ilk günkü gibi ağrım oluyor
tarafından
Olabilir ama gececek diye dusun cunku gececek annelik kolaymi sandiniz nasi buyuyo bu bebeler saniyonuz hemen bitirmeyin kendinizi ne morluk ne agri hic bisey kalici degil once kendini sevmekle basla
tarafından
Önceki hamileliklerim normal doğum idi bir haftada ayaktaydim her işimi kendim yapıyordum bu uzun süren iyilesmeme mafetti beni zaten gebelikte zordu öğle
tarafından
Her hamilelik bir olmaz bebisim dedigim gibi bunlarda gececek
tarafından
İnşallah canım
0 oy
tarafından
Göbeğini bişeyle sar o zman o kdar ağrı olmuyo hemde dha çabuk toparlıyo göbek kendni

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 345 göst.
+1 oy
5 cevap 321 göst.
11 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gizem_clk21eker (3,071 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,481 göst.
20 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Gamzenur25 (420 puan) tarafından soruldu
0 oy
41 cevap 3,838 göst.
25 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde ilayda2022 (1 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...