Para mı var
Bu koronada işsiz kalanlardan biri de benim eşim oldu . Şuan çalışıyor ama borç çok kendisi benden çok istiyor ama gidemiyoruz :( bı de ilk yılımız ilk tatilimiz olacaktı
Sorma bizde arada bodrum a gidip geliyoz işte eğlenceli oluyor (apartman bodrumu) şaka bi yana bende çok istiyom da yine kalacak kesin küçük bebik var
benim dogum var agustos basina tatil zorrrrr yolculuk zorrr
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın