Aptamil alıyoruz canım 1.200 kgsi 180 yada 190 tl di sanırım yanlış hatırlamıyorsam
Biz ilk sma yi kullandik sevdi ama kakasi koyu renkti birazda katiydi sonra hipp e gectik duzeldi hersey
1,512,826 soru
24,674,436 cevap
367,450 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın