0 oy
172 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (284 puan) tarafından
Kızlar en baştan anlatiyorum geçen sene Eylül'de korona oldum çok ağır geçti ve 20 gün yattım evde sonra carpintim çok fazlaydı bu verdikleri ilaç yapmıştır dediler sonra kan değerlerin düşmüş dediler kan değerlerim düzeldi kalp çarpıntısı o duzenlesin diye ilaç kullanıyordum  sonra hamile kaldım tekrar olmaya başladı kansızlığın hicbisyim yok ama bu çarpıntı sürekli devam etti  sonra kardiyolojiye gittim anlattım EKG de bisy yok dedi ilaç veremem dedi sürekli olmadigini söyledim ama bisy yapmam dedi şimdi hamileyim 27 haftalık ama git gide çogalmaya başladı bu çarpıntı bisy yapmamı engelliyor  çocuğum rahatsız onu kafaya takıyorum doğum yakın onu düşünüyorum nolcak diye ondan arttı gibi geliyor panik atak mi var acaba bende varsa nasıl teşhis koydurcam ne yapmam gerekiyor normal doğuma engel mi istesem bu sebepten sezeryan olabilirmiyim 

2 Cevaplar

0 oy
(187,436 puan) tarafından
allah sifa versin
-Reklam-
0 oy
(5,822 puan) tarafından
Başlangıcı olabilir canm kafaya bisey takınca sıkıntı yapınca çoğalır 

İlgili sorular

+1 oy
26 cevap 1,780 göst.
24 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 277 göst.
11 Kasım 2023 Aile & Aşk kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 297 göst.
2 Nisan 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Oykulku (1,184 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 340 göst.

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...