0 oy
279 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde tarafından

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
İki kolim var daha :)) 60 liraya almıştım trendyoldan:)
tarafından
Ooo harikaa :)
tarafından
Evet cnm ☺️
-Reklam-
0 oy
(4,680 puan) tarafından

Yarısı duruyo daha bizde önceden stok yaptik onu harciyoz :)

tarafından
Bende uni baby cream kullaniyorum bendede var daha 25 paket falan :)

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 315 göst.
30 Mart 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde meva1 (1,440 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 296 göst.
1 Kasım 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Zhramt (79 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 507 göst.
3 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Husnes (210 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 470 göst.
3 Şubat 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,722 soru

24,672,923 cevap

367,370 kullanıcı

...