Lena yi hic duymadim.da lina nin anlami cok guzel canim istersen bide ona bak
Ben kızımın adını "Sare" koydum ve kuranda konulması gereken kız isimler arasında geciyor.anlamı "hz.ibrahim peygamberimizin eşinin adı" ve "Saf,temiz" anlamımda aşağıdaki resimdeki görüldüğü üzere. Sağlıcakla al prenslerini kucağına.
Elvin ben koyacaktım ama oğlum oldu
Biz ilke sara koyduk kiz sara kuranda geciyor anlamida guzel sende koy adas olsunlar
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın