Bende araba alacakdım bi ara çalışırken ama gel gör ki ehliyetim yokdu ozaman wolkswagen transporter icralık olmuş adam yana yakıla para arıyodu borcunu ödemek için 20 bin tl di şaka gibi alacakdım adamla anlaştımhhatta ama cesaret edemedim salakkkk kafam sende üzülme artık olan olmuş çok geçmiş olsun hemen pes etme
1,512,523 soru
24,670,336 cevap
367,216 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın