0 oy
357 göst.
Diğer kategorisinde (1,953 puan) tarafından
İlk defa alicam randevu kizlar 1 aydır her gün acayip başım çatlıyor internetten baktığımda nöroloji ve kulak burun boğaz felan diyor hangisinden alayım ve doktor röntgen mi çektirir para alırlar mi 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Nöroloji  2 hafta önce  gittim bende
(1,953 puan) tarafından
Röntgen mi çekiyorlar ne yapiyorlar
tarafından
Emar canım
-Reklam-
0 oy
(16,324 puan) tarafından
Sigortan varsa devlet ücretsiz nöroloji olabilir
0 oy
tarafından
Nöroloji başka bi şeuden kaynaklanıyosa yönlendirir o seni. 
0 oy
(479 puan) tarafından
Bende de bir kaç gündür kaşımı ortası çok kötü ağrıyordu ve norolojiye sıra aldım bugün gittim kan verdim yarın da gidicem emar çektircem inşallah kötü bişey çıkmaz norolojiye ve kulak burun boğaza alabilirsin sıra
0 oy
(187,446 puan) tarafından
norolojiye gitmelisin ozele gidersen alirlar
0 oy
(4,848 puan) tarafından
Nöroloji den alacaksın canım doktor emara yönlendiriyor üç kere girmiştim 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 575 göst.
0 oy
8 cevap 478 göst.
3 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Neslihankce (1,953 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 267 göst.
0 oy
5 cevap 240 göst.

Kategoriler


1,512,521 soru

24,670,309 cevap

367,215 kullanıcı

...