0 oy
810 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (4,910 puan) tarafından

Kızlar kuzenimin 11 yaşında çocuğu var adın döndü nur . Kuzenim de bı hafta önce doğum yaptı  yeni doğan bebeğin ismi ise Miray koydu tabi döndü nur istediği için ama kız şuanda bunalıma girdi benim adım niye döndü diye o kadar agliyormuski bana niye babannemin adını koydunuz diye agliyormus kuzenim ne yapacağımı sasordim diyo kendine bir dedirtiyor şuanda diyo yani demem o ki kaynana kayınpeder alınmasın diye çocuklarımıza haksızlık yapmayalım o kıza o kadar uzukdumki sonucda yigenim öyle sizinle paylaşmak istedim :(

23 Cevaplar

0 oy
(1,682 puan) tarafından
Bence şimdi değişsinler
(4,910 puan) tarafından
Yok canım kuzenimin eşi annemler hayattayken değiştirmem diyormuş
-Reklam-
0 oy
(763 puan) tarafından
İsmi kötü anlamsız olduğu için mahkemeye gerek kalmadan değişiyor benim arkadaşımın adida dinduydu nisa yaptı oldu bitti
(4,910 puan) tarafından
Döndü nisa ikenmi yaptı yoksa sildiripmi nisa yaptı canim
(763 puan) tarafından
Sadece döndü idi gitti sildirdi nisa oldu canim
0 oy
(9,244 puan) tarafından
 Cocuk haklı.  Ne biçim isim o oyle
(4,910 puan) tarafından
Evet canım çok ama çok kotu

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 240 göst.
2 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 58 göst.
6 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Citipiti (6,864 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 981 göst.
0 oy
6 cevap 335 göst.
12 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Defneee (1,343 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,350 soru

24,668,003 cevap

367,103 kullanıcı

...