Bebeğim 2 aylıkken bıraktım bebelac mamayı o günden beri kenarda durdu 2 taneydi birini kullandım boşa gitmesin diye içmiyor isteyen varsa karşı ödemeli yollarım
1,512,478 soru
24,669,648 cevap
367,188 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın